Kuddie Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Spelar CSS, lame.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Still Crossfire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Still Crossfire.Same as that dod ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Klarade nyss cod4 singleplayer :D, ska väll skaffa live så jag kan köra live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Lirar Mass effect 2. Gillade du den första så kommer du gilla den här också.Släpps inte det 28/1? : S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Lirar Mass effect 2. Gillade du den första så kommer du gilla den här också.Släpps inte det 28/1? : S Det läckte ut på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 (redigerat) Försöker att levla upp till 70 på MW2 igen. <.< Redigerat 22 Januari 2010 av SneekerN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Lirar Mass effect 2. Gillade du den första så kommer du gilla den här också. Släpps inte det 28/1? : S Det läckte ut på internet Jaha Själv ska jag lira ut ettan innan jag ger mig på tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 1 up huntar i New Super Marios Bros Wii, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Kör lite Borderlands själv, spelar L4D2 med en kompis och klarade just ut Ballad of Gay Tony. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Kör lite Borderlands själv, spelar L4D2 med en kompis och klarade just ut Ballad of Gay Tony.Vilken lvl och klass på Borderlands? Själv har jag en lvl 49 soldier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Kör lite Borderlands själv, spelar L4D2 med en kompis och klarade just ut Ballad of Gay Tony.Vilken lvl och klass på Borderlands? Själv har jag en lvl 49 soldier. Lol, alla är soldier. Hunter ska det vara. Har en lvl 50. :) Letar efter nån jävel att köra Mad Moxxi DLC't med, det är så segt själv D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.