Proccito Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Försöker få PRO på alla Perks i Modern Warfare 2. Jag håller tummarna för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 ger några tränare stryk i pokemon emerald:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 ska snart lira på Wake Island i BF2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Kör lite Borderlands själv, spelar L4D2 med en kompis och klarade just ut Ballad of Gay Tony. Vilken lvl och klass på Borderlands? Själv har jag en lvl 49 soldier. Lol, alla är soldier. Hunter ska det vara. Har en lvl 50. :) Letar efter nån jävel att köra Mad Moxxi DLC't med, det är så segt själv D: Om du lirar på pc kan jag kanske vara med och lira Mad Moxxi (Helt fucking värdelöst att köra själv där ju :S) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Capture the flag i MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Funderar på om man ska börja om på Emerald. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Kör lite Borderlands själv, spelar L4D2 med en kompis och klarade just ut Ballad of Gay Tony.Vilken lvl och klass på Borderlands? Själv har jag en lvl 49 soldier. Jag har en lvl 20 Hunter.Har dock inte spelat så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Kör tf2 på en server som det är 14 players på, och blir matchens bästa spelare 2 gången i rad :) sen matchens näst bästa. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 blir ägd av sista bossen i boogerman på snes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 (redigerat) Lirar vidare i Mass effect Vart nyss tvungen att välja vem av Ashley och Kaidan som skulle dö. Jag fucking hatar när man får lära känna karaktärer och sedan måste man välja vem som ska dö. Jag valde iallafall att Ashley fick dö i en fet explosion. Någon som vet ifall alla hade klarat sig om man hade skitit i att nuka forskningslabbet? Redigerat 24 Januari 2010 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Lirar vidare i Mass effect Vart nyss tvungen att välja vem av Ashley och Kaidan som skulle dö. Jag fucking hatar när man får lära känna karaktärer och sedan måste man välja vem som ska dö. Jag valde iallafall att Ashley fick dö i en fet explosion. Någon som vet ifall alla hade klarat sig om man hade skitit i att nuka forskningslabbet? Nä, man måste göra det. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Drog mig över 1600 psr i HoN precis ;/ sjukt segt o komma med polaker och ryssar helllllla tiden som inte kan engelska och verkligen feedar sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.