Garone Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Installerade nyss Borderlands igen efter att jag sett Fruknystan snacka om det. Du råkar inte ha det till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Känner mig sorgsen efter att ha klarat ac2 på pc. Slutet får mig att fundera på vad för hemskheter som kommer att hända med tredje spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Installerade nyss Borderlands igen efter att jag sett Fruknystan snacka om det. Du råkar inte ha det till PC? Nej då. Så bra är jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Så bra? :P Måste väl vara svårare till konsol pga lägre FPS och ingen mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Uhm... Spelar Deer Hunter 2005 online för jag har inget att göra... http://screenshot.xfire.com/s/93403623-4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Klarade Run to the Hills på experttrummor i Rock Band föe en stund sen. Fucking epic. Achievement unlocked. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 spränger precis allting jag kan i luften i BC2 :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Laddar ner BC2 atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 laddar ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Köpte det från steam och laddar ner det nu, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Har spelat en massa online battles på Napoleon Total War, tröttnade på Campaign efter att ha tagit över nästan hela kartan med Ryssland och senare med England. Har vunnit 4 slag av 5 men jag är ändå rätt besviken eftersom slagen slutar oftast med att jag har förlorat 1700 soldater av 1900. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Tog nyss upp min gamla save i GTA: Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.