Killingspree Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Spelar Fable 2, slaktar nåra personer i bloodstone för jag vill vara helt ond :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 DjCow: Du kanske inte förstod det? Det har en kanske svår lärningskurva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Letar efter nån som vill boosta med mig på CoD 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Spelar mw2 med en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Ska kanske spela lite Rock band 2. Har klarat alla låtar i Rock band 2 på expert på trummor, bara dom nedladdade kvar :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Fick nyss AC130 fyra matcher irad på Mw2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Fick nyss AC130 fyra matcher irad på Mw2 :)Hehe, när jag spelade med en kompis på MW2 så fick jag första matchen 11 killstreak så jag fick AC130, matchen efter fick jag AC130 ur en carepackaghe, matchen efter så fick jag Chopper Gunner ur en carepackaghe och sen matchen efter fick jag en Chopper Gunner till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Fick nyss AC130 fyra matcher irad på Mw2 :)Hehe, när jag spelade med en kompis på MW2 så fick jag första matchen 11 killstreak så jag fick AC130, matchen efter fick jag AC130 ur en carepackaghe, matchen efter så fick jag Chopper Gunner ur en carepackaghe och sen matchen efter fick jag en Chopper Gunner till. Hahahaha XD Pwnage. När jag lirade SnD i förrgår tror jag det va... på 3 av 6 matcher fick jag care package, de innehöll en stealth bomber, en chopper gunner och en pavelow. Ganska kasst att man kan få så höga killstreaks i SnD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Lirar freemode med en polare på GTA IV och testar lite roliga saker med en trainer (typ byter ut modell osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 (redigerat) Lirar freemode med en polare på GTA IV och testar lite roliga saker med en trainer (typ byter ut modell osv) Det är skoj med freemode på GTA IV. Har goda minnen från senaste LANet med GTA IV Freemode. :lol: Redigerat 16 Mars 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Rush på Valparaiso(Bf:Bc2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Skjuter saker i Left 4 Dead 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.