Rammus Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Spelat ganska så mycket Skate3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) Klar med senaste genomspelningen av Silent Hill 2. Tänkte försöka få Rebirth-slutet, men jag gillar inte det, så jag körde på Leave i stället, vilket enligt mig är det bästa slutet. Om man inte räknar Dog och UFO-sluten. Hur som helst var spelet nästan ännu bättre än jag mindes det, och jag känner nu att jag fått ännu bättre grepp om den helt makalöst bra handlingen. Musiken och ljudeffekterna är fortfarande de absolut bästa och mest passande som någonsin använts i ett spel, pusslen är otroligt genomarbetade och svåra, och fienderna (och egentligen allt i hela spelet) är obehagliga som satan. Grafiken är åldrad, men den ser ut precis som den ska göra, och kunde inte ha gjorts bättre idag. I största allmänhet är Världens Bästa Spel-titeln ohotat kvar den hör hemma. Tvivlar ärligt talat på huruvida något spel någonsin kommer kunna överträffa detta. Redigerat 15 Augusti 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 åker rut och guppar med en Remington i GTA SAN ANDREAS PÅ PS2 :) Har en bärbar data i knät Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Klarade nyss andra året på "Lego Harry Potter Years 1-4" loolololololoololollolololololololololololololollolololo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Klarade nyss andra året på "Lego Harry Potter Years 1-4" loolololololoololollolololololololololololololollolololo Ha, bara andra året :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Letade upp mitt Rollercoaster Tycoon igår. Kom på att det suger och installerade 2an istället :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Kör Infinite Undiscovery. Vill egentligen inte, men jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Började om på Silent Hill 2 Inner Fears, kommer inte ihåg hur man gör i början i staden. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Ska sätta mig och spela ballad of gay tony. Vet inte varför jag slutade med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Åker Runt Med Min SLAMVAN Som Jag Nyss Hittade :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Började om på Silent Hill 2 Inner Fears, kommer inte ihåg hur man gör i början i staden. :( Gtfo failman. Craftar sönder min hjärna i IU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Började om på Silent Hill 2 Inner Fears, kommer inte ihåg hur man gör i början i staden. :( Gtfo failman. Craftar sönder min hjärna i IU. Lyckades, nu drar jag runt i woodside apartment och försöker komma ihåg vad man skulle göra. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.