360Xbox Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Spelar Undead Nightmare till Red Dead, bästa jävla DLC'n någonsin. Körde just Undead Overrun, det är som survival och man kör med andra online. Grymt roligt var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Jag spelar lite World of wowcraft (Felstavat med flit) Ska antagligen gå och sätta mig och spela transformice snart och kolla på nyheterna samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Drog nyss en 5on5 på CS och tänka sig, 3-2 till oss :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Spelar Alundra. Naaaaaaaaaaaaaaaaaaajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Loggade in i wow, kollade mails och loggade ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Väntar och längtar till cAlL oF dUtY bL@Ck oPs :rolleyes: :gitarr: :cool: :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Växlar mellan: LSD (alltså FA-AN vilka vansinniga färgscheman mina drömmar börjar få nu vid dag 30+), Alundra (varför har det här spelet typ EXAKT samma grafiska stil som Golden Sun?), Fallout (fortfarande ettan, blir tokdödad av deathclaws hela tiden <3) och Star Ocean: TLH, vilket faktiskt är jäääääävligt roligt när man väl kommer in i det lite. Som med de flesta JRPG's, då. Är också redigt sugen på Halloween-uppdateringen till Minecraft, som bör anlända på söndag. Fast nu i helgen blir det 31-gånger-exp-weekend i Gears of War 2. 31 gånger, vad fan har Epic rökt nu? :D Så... mycket att göra. Tur att det blir lov nu C: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Bygger en grotta i minecraft, är väll en 70 block ner så nu får man ta till sprängmedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 klarade precis fable 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Spelar GoW2 med Sammy. Det är sådär halvkul, men man går i alla fall typ upp en level per vunnen Wingman-match, då det är 31x exp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Har passat på att spela Gears of War 2 nu när det är 31x XP, vilket är löjligt mycket. Jag har också spelar Saints Row 2 med en kompis och kört lite RDR: Undead Nightmare. Och jag kom just på att jag inte har klarat ut Alone in the Dark, så det måste jag också spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fhy Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Går upp i level på MW2 online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.