Apakalsong Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Har äntligen blivit Lv 50 på Black Ops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Lirar Fable II på Xbox, kan inte säga mer än att det var värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Igår var en förlovande dag! Jag spenderade mina första timmar med Crackdown 2, och som jag har längtat efter detta sandlådespel! Crackdown 2 har legat på min önskelista sedan jag var klar med ettan Crackdown. Skillnaderna i 2:an är verkligen inte överdrivna men dom finns där. Bara att jag får komma tillbaka till Pacific City är en ren ära för mig. Man får reda från början att Cell, det nya storgänget ska bekämpas. Det finns flera röda markeringar runt om i stan där Cell har tagit över marken, som nu ska återtas! Eftersom jag endast spelat Crackdown 2 i ett par timmar vet jag inte om det finns fler gäng än detta, men jag anar det då det var många fler gäng i föregångaren. http://cache-04.gawkerassets.com/assets/images/9/2009/11/cell_concepts_01.jpg Cell Nytt för 2:an är att Pacific City har blivit infekterat och på natten vimlar det av s.k "Freaks". Dessa ingår även i uppdrag då man ska eliminera freaks genom att plantera och skydda en bomb som röjer undan dom från området. Mina tankar förs till Prototype då jag tycker att jag känner igen mig när jag är fullkomligt omringad av freaks och bara röjer undan dom med vapen eller melee-attacker. Jag är inte helt förtjust freaks ideén men det är inget störande moment...än så länge. http://cache-04.gawkerassets.com/assets/images/9/2009/11/scrounger_02_01.jpg Freaks Vad har egentligen hänt med alla spel som släpps just nu? Alla är inne på att döda zombies! Vi ser det i Black Ops och jag såg t.o.m en nysläppt version av Red Dead Redemption då omslaget hade förvandlats till en zombie. Jag vet inte vad det är däremot har jag dock inget emot denna zombie epedemi som skapats. Jag gillar att döda zombies så bring 'em on! Crackdown 2 kommer fortsätta spelas ett bra tag till och vill någon njuta av spelet tillsammans så lägg till Yalliqhan på Xbox Live nu! På återseende! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 (redigerat) Roligt att se lite längre inlägg The Moose! Jag försöker klara dom sista Survival banorna på Splatterhouse, och hitta dom sista collectibles. Ska sen spela igenom på svåraste. Jag är ute efter 1000G. EDIT: Jag fick nyligen 1000G på Skate, som jag har haft 980G på i över ett år. Redigerat 30 December 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Jag håller på att bygga ett fort i Minecraft, men det är snart klart så jag ska nog bygga klart min borg sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Solo Zombies på Black Ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Spelar Baldur's Gate, det tog ungefär 5 minuter innan halva mitt party blev dödade av en jävla varg. Någonting säger mig att frustrationen kommer vara konstant närvarande om jag väljer att fortsätta spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Igår var en förlovande dag! Jag spenderade mina första timmar med Crackdown 2, och som jag har längtat efter detta sandlådespel! Crackdown 2 har legat på min önskelista sedan jag var klar med ettan Crackdown. Skillnaderna i 2:an är verkligen inte överdrivna men dom finns där. Bara att jag får komma tillbaka till Pacific City är en ren ära för mig. Man får reda från början att Cell, det nya storgänget ska bekämpas. Det finns flera röda markeringar runt om i stan där Cell har tagit över marken, som nu ska återtas! Eftersom jag endast spelat Crackdown 2 i ett par timmar vet jag inte om det finns fler gäng än detta, men jag anar det då det var många fler gäng i föregångaren. http://cache-04.gawkerassets.com/assets/images/9/2009/11/cell_concepts_01.jpgCell Nytt för 2:an är att Pacific City har blivit infekterat och på natten vimlar det av s.k "Freaks". Dessa ingår även i uppdrag då man ska eliminera freaks genom att plantera och skydda en bomb som röjer undan dom från området. Mina tankar förs till Prototype då jag tycker att jag känner igen mig när jag är fullkomligt omringad av freaks och bara röjer undan dom med vapen eller melee-attacker. Jag är inte helt förtjust freaks ideén men det är inget störande moment...än så länge. http://cache-04.gawkerassets.com/assets/images/9/2009/11/scrounger_02_01.jpgFreaks Vad har egentligen hänt med alla spel som släpps just nu? Alla är inne på att döda zombies! Vi ser det i Black Ops och jag såg t.o.m en nysläppt version av Red Dead Redemption då omslaget hade förvandlats till en zombie. Jag vet inte vad det är däremot har jag dock inget emot denna zombie epedemi som skapats. Jag gillar att döda zombies så bring 'em on! Crackdown 2 kommer fortsätta spelas ett bra tag till och vill någon njuta av spelet tillsammans så lägg till Yalliqhan på Xbox Live nu! På återseende!varför skriver du det här?Skriv det som recension så får du mer utav det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Spelar Baldur's Gate, det tog ungefär 5 minuter innan halva mitt party blev dödade av en jävla varg. Någonting säger mig att frustrationen kommer vara konstant närvarande om jag väljer att fortsätta spela.Lrn2D&D, pl0x. Jag vill också köra Baldur's Gate nu, måste jobba vidarepå min Bengt Bengtsson-karaktär. Och fixa klart hans röstfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Laddar hem MW2 på steam. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Laddar hem MW2 på steam. :)Steam namn? Vill ha nån att köra med. OnT:Lirar Mw2 med min clan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Spelar Baldur's Gate, det tog ungefär 5 minuter innan halva mitt party blev dödade av en jävla varg. Någonting säger mig att frustrationen kommer vara konstant närvarande om jag väljer att fortsätta spela.Lrn2D&D, pl0x. Jag vill också köra Baldur's Gate nu, måste jobba vidarepå min Bengt Bengtsson-karaktär. Och fixa klart hans röstfiler. Nåja, det var bara min första karaktär, ivrig att komma igång och kunde inte låta bli att vika rätt in i skogen det första jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.