fubbis Skrivet 31 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2013 kollar på en gammal tant i sr3 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2013 (redigerat) Saints Row III är fan episkt! =D Spenderade 2 timmar med min kompis att flyga omkring i jetplan och spela "freebird" ashögt. Vann precis ett game i awesomenauts. Redigerat 1 Augusti 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 (redigerat) Tidigare bilder: http://www.fuska.se/forum/topic/114775-vad-gör-du-just-nu-i-spelens-värld/?p=1970567 Byggde klart halva väggen på mitt projekt i Minecraft. 4084 block så där bara.9111 kvar. Redigerat 5 Augusti 2013 av Dave37 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 leker polis ! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2013 (redigerat) Har lyckats placera ut några tusentals block till i Minecraft. Den börjar äntligen ta form på allvar. Jag beräknade att insidan har en ungefärlig volym på 1 247 710 block. Totalt kommer taket täcka en volym på ca 1 830 000 block. Så det börjar närma sig nu. Väggen klar: Utsidan: EDIT: Nu är den i princip färdig strukturmässigt, ska kanske börja på vägen runt imorrn. Redigerat 6 Augusti 2013 av Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Jag är död och väntar på att spawna. (jag dog pga att jag var afk och skulle till min flickvän som existerar i min privata fantasi)SUPPORT!!! Jag har snart slut på ammo!. ... vänta nu lite det här är spelets värd så jag kommer för fan inte få någon jävla hjälp. aja det får väl bli campa i ett hörn med kniven framme och hoppas på att ingen ser mig. (funkar inte så bra för nu e jag trapad av en jävla noob.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Håller på att försöka krascha en sond in i Kerbin i Kerbal Space Program så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 Blev nyss anfallen av Shagga son of Dolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 Lirar Stalker: Shadow of Chernobyl. Mutanter blir ofantligt mer jobbiga på master. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Leker kapitalist i Tropico 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Kom precis i en stabil omloppsbana runt Jool i Kerbal Space Program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Åker runt och krockar in i stolpar i burnout paradise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.