Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Är det kul? Jag har tropico 3 och tyckte det var najs, är det värt att skaffa 4an?

Personligen tycker jag att det är väldigt kul, dock har jag inte hunnit spela 3an så jag vet inte hur stor skillnad det är.

 

Det var en rea för några dagar sen, antar att du missade den? :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dampar på att alla kör master yi! VARFÖR är YI s¨j'vla billig!? jävla snopp champ op som fän o alla gamed jag kör så är de nån jävla p12a som instalockar yii och ksar sönder och säger att h'n är op och att ingen kommer någonsin ta h'n. -.- 

 

Reportat så många gånger så jag börjar tröttna. 

 

DE jävlarna kan köpa vad fan som helst o de utrotar hela summonersrift  J'vla BÖG CHAMP!

 

SEN är de ju inte nog me det!=?! DE ANDRA i hans lag spelar vidrigt lätta champs och op 

 

x FIZZ , VI, DARIUS, Fiiora, YI, TRYNDA, ZIGGS, TEEEMO, Kartus, AATROX, ZED, IRELIA 

ELLER Någon annan JÄVLA CHAMP man inte behöver använda SiN Brian för att spela!!

 

FÖR i helvete spela inte CHAMPS för att irritera folk som SINGED EELLER TWITCH -.-

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen tycker jag att det är väldigt kul, dock har jag inte hunnit spela 3an så jag vet inte hur stor skillnad det är.

 

Det var en rea för några dagar sen, antar att du missade den? :/

Missade det inte, tyckte att €7.49 var lite i mesta laget för ett singleplayer-spel. Nä jag har fått uppfattningen om att 4:an i princip är identiskt med 3an, så jag är lite tvek.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...