knark Skrivet 22 Juni 2014 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2014 Fixar med min FAMILJ på sims2 ;) 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2014 Håller på att få de nya summoners icons i League of Legends. Bör vara färdig med min Support-icon snart, men EU West är fortfarande konstigt, så har den inte än.Får jobba på min nästa som är ADC istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 3 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2014 (redigerat) Håller på att få de nya summoners icons i League of Legends. Bör vara färdig med min Support-icon snart, men EU West är fortfarande konstigt, så har den inte än.Får jobba på min nästa som är ADC istället.Hur mycket behöver man köra för att få en? Har fått 2 utan att ansträngt mig på att få dom... Lägg gärna till mig (EAST): EP1X1 Redigerat 3 Augusti 2014 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2014 Hur mycket behöver man köra för att få en? Har fått 2 utan att ansträngt mig på att få dom... Lägg gärna till mig (EAST): EP1X1Fem matcher på varje roll.Tydligen finns det sex iconer, så jag får se ifall den sjätte är en bonus för att man har de andra fem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2014 Fem matcher på varje roll.Tydligen finns det sex iconer, så jag får se ifall den sjätte är en bonus för att man har de andra fem.Fast det finns sex olika roller att spela.AssassinFighterMageMarksmanSupportTank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2014 Fast det finns sex olika roller att spela.AssassinFighterMageMarksmanSupportTank.Sedär!Jag trodde det var Top, mid, jungle, adc och support som var rollerna.Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 3 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2014 Jag har spelat lol hela dagen. Sedär!Jag trodde det var Top, mid, jungle, adc och support som var rollerna.Tack så mycket!Detta gäller bara i teambuilder får jag en känsla av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2014 Jag har spelat lol hela dagen. Detta gäller bara i teambuilder får jag en känsla av.ja, det gör det.http://euw.leagueoflegends.com/en/news/game-updates/features/building-better-team-builder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 16 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2014 (redigerat) Fixar med min FAMILJ på sims2 ;) Omg Sims2 har jag inte spelat på jag vet inte hur många år :P Ontopic dödar ballas i gta sanandreas Redigerat 16 Augusti 2014 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2014 inget särskilt faktiskt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2014 Nyss avslutat lite League of Legends.Har beslutsångest om vad jag ska göra med mina IP som börjar bli mer och mer.Lyckades också uppdatera Gran Turismo 6 för första gången på 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 20 Augusti 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2014 Nyinförskaffad PS4! Nyss 100% på Watchdogs. Nu är det dags för killzone shadowfall. Lägg gärna till mig på PSN: Bizzy_1989 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.