Harold Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Slaktar zombs i L4D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Försöker klara bärgings bil aktiviteten på Saints Row 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Slaktar zombs i L4D :D Me 2, fick precis phyrotechnicer, dödade 20 zombies med en pipebomb. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 (redigerat) Försöker klara bärgings bil aktiviteten på Saints Row 2HATA! Har suttit med det skitlänge... Min bärgningsbil sprängdes bara några meter innan jag skulle leverera den sista bilen på level 10. >_< Redigerat 3 Mars 2009 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Gör så min karaktär ser ut som Shaundi i Saints Row 2 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Stormar den tyska riksdagen i War mode @ CoD: WaW Multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Använder mina psykiska krafter med våld i Second Sight samt drygar runt i Pokémon Channel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Försvarar mitt hood i Saints Row :) Det är jobbit det stormar in Vice Kings -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Försvarar mitt hood i Saints Row :) Det är jobbit det stormar in Vice Kings -.-' Du borde köpa Saints Row 2 istället :P Men jag kör över folk med fyrhjuling i Saints row 2 och skjuter av folk på mitten i F.E.A.R 2 Project Origin med sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Får hjärtattack i Penumbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Får hjärtattack i Penumbra.Är de så läskigt? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Är skitglad över att jag fick en perfection medalj i matchmaking på Halo 3. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.