CeZ Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Klarade nyss One shot, One kill på Veteran på CoD 4 tycker slutet e ganska svårt. På Veteran ja. Där var det en j*vla mardröm. Vad är då Mile High Club?.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 (redigerat) Klarade nyss One shot, One kill på Veteran på CoD 4 tycker slutet e ganska svårt. På Veteran ja. Där var det en j*vla mardröm. Vad är då Mile High Club?.. ;) Den är inte så svår, mest dryg. Lär man sig precis hur man ska göra är den dock ganska lätt. Redigerat 9 Mars 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Veteran på cod4 är inte så svårt^^, har 1000/1000 på det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Veteran på cod4 är inte så svårt^^, har 1000/1000 på det :P Finns personer som tycker det :). OnT:Jag kör väl runt som vanligt på GTA IV och stuntar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Shiet vad sugen man blev på att lira gta när du skrev det!:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) Skjuter alla jag ser i Call Of Duty World At War. Redigerat 16 Maj 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskisen_95 Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Antingen stiger jag i rank på cod 4 eller 5 eller så låser jag bara upp achivments till alla möjliga spel. PS.Heter PearlRobban på xbox live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Letar efter dom få ställerna jag inte hittat i fallout 3. Och letar efter nå quests också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Dödar ''The Brotherhood's'' leader Maero :D i Saints Row 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Allah313 Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 jag lvlar upp min tanker i rs ;D Är rs en förkortning av något spel, isf, vilket? :) Runescape (ett ganska stort gratis MMORPG av Jagex med betalfunktioner för den som vill ta det to the next level) Leker bilhandlare på Forza motorsports och dödar aliens i Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Dödar ''The Brotherhood's'' leader Maero :D i Saints Row 2 Du älskar verkligen honom. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Yep..Jag gjorde till och med min Gubbbe som han ^^ Nu så väntar jag på a ''Gat'' ska klara säg på sjukhuset :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.