Gäst hjortar Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 köpte idag age of mythology för 99 spänn igen :D slarvade bort min gamla skiva. haha så grymt spel det är. annars spelar jag endast oddworld: stranger's wrath till xbox haha. när kommer ett nytt? älskar oddworld. har varvat hur många gånger som helst sen 2005. skjuta armborst är modern meditation Läste i PC gamer att det kommer till datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Satsar på att uppnå leveln PRO i alla 5 sporter på Wii Sports, har lyckats i tre so far. Bowling, Baseboll och Tennis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 (redigerat) Försöker levla lite i Killzone 2. Det går inte bra, mitt lag förlorar hela tiden. På DS försöker jag fortfarande klara Battle Tower i Pokemon Platinum. Redigerat 22 December 2009 av Noodles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 köpte idag age of mythology för 99 spänn igen :D slarvade bort min gamla skiva. haha så grymt spel det är. annars spelar jag endast oddworld: stranger's wrath till xbox haha. när kommer ett nytt? älskar oddworld. har varvat hur många gånger som helst sen 2005. skjuta armborst är modern meditation Älskar det spelet!!! http://xboxmedia.gamespy.com/xbox/image/article/572/572191/ioddworld-inhabitantsi-dev-diary-1-20041209044438369.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Achievementhuntar lite i Left 4 Dead igen! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Tränar mig i "Småstrid" på Killzone 2 inför "Krigzon". Kör Småstrid på svårighetsgraden Veteran, än så länge går det riktigt bra. Snart kan jag hänga med de bästa i Krigzonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 misshandlar Kane i WWE raw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Håller på att ligga på ett ställe i Afghan, Modern Warfare 2. Ska se hur länge jag kan ligga här utan att bli dödad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Håller på att ligga på ett ställe i Afghan, Modern Warfare 2. Ska se hur länge jag kan ligga här utan att bli dödad. :) Hoppas man får det i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Håller på att ligga på ett ställe i Afghan, Modern Warfare 2. Ska se hur länge jag kan ligga här utan att bli dödad. :) Hoppas man får det i julklapp. Ja det är ganska bra GANSKA, det som är synd är att det är väldigt många som campar, spawnings systemet är ganska dåligt. spawnade framför en kille som dödade mig. så är det på PS3an, vet ej hur det är på dom andra konsollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Körde en härlig runda L4D2 som jag fick i julklapp. Två bilder från spelrundan, båda från träsknivån: http://i.imagehost.org/t/0091/left4dead2_2009-12-25_00-24-34-62.jpg http://i.imagehost.org/t/0257/left4dead2_2009-12-25_00-24-57-15.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 I got MW 2!!! Nu ska det spelas. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.