Easton Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Jag ska träna upp mig med snipern på MW2. Jag har dock insett att Intervention är bättre än Barrett 50-kaliber. Först körde jag med Barrett, sen med intervention. Nu gillar jag barrett mer för att det är lättare med acog imo. Sant, men silencer suger rätt hårt på barrett, I vilket fall så gillar ajg Intervention bättre. Första gången jag nånsin sköt med Intervention fick jag 2-in-1. :0 Sammanträffande :o Det första skottet jag sköt med Barrett på min första prestige, blev också en collateral. :) Själv tycker jag båda två är riktigt bra, kan spela bra med båda två. Men jag föredrar Barrett, den känns "lättare" och jag har spelat mest med den. Det jag inte gillar med Barrett är att man är tvungen att skjuta 2 skott om det är longshot. Det jag inte gillar med Intervention är att om man missar så är man screwed, för rekylen är skyhög. Svårt och skjuta på avstånd? :o Rekylen skyhög? Rekylen är kontrollbar, kolla min video: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Lirade precis Brütal Legend demot på mitt Xbox 360, fan vad kul det var! Heavymetalvåld med Jack Black i huvudrollen slår ju inte fel, ska helt klart köpa det snarast möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Pownar sönder med kniv på Modern Warfare 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Beställde precis Brütal legend från Webhallen, kan knappt vänta på att få lira detta underbara spel. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Blir ledsen för att jag suger på chopper gunners i MW2. Att få 11 killstreak klarar jag, men att få mer än 4 kills med CG'n är skitsvårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 spelar boogerman på Snes :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 spelar boogerman på Snes :) Men ffs, nu vill jag också köra det :( Lirar i övrigt Mario & Luigi: Bowser's Inside Story. Helt jävla fantastiskt spel, precis som de två tidigare spelen i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Kör fortfarande GTA IV, och det är fortfarande ett underbart spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Blir ledsen för att jag suger på chopper gunners i MW2. Att få 11 killstreak klarar jag, men att få mer än 4 kills med CG'n är skitsvårt. Välj AC130 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Gör en barna till css :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Jag håller på att bygga och klara banor med min sackboy i Little big planet. Det spelet äger!! Annars sitter jag fastklistrad vid mitt DS och försöker klara The Legend of Zelda Spirit tracks. Har fastnat fem gånger totalt men det brukar ordna sig. Annars spelar jag Professor Layton and pandora´s box. Inget The Sims längre men jag klarar mig utan det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 ska snart lira bf2, ska försöka gå upp i level, har bara 10142 xp kvar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.