Gäst 40200 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Försöker klara ut cod4 på normal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 avp demot var bara ett fail.det går inte ens hitta en match hade bara tur igår gick in i första matchen. spelet var nice men demot är ett riktig fail och jag tror man måste bjuda in kompisar för att spela. Det beror på din internet anslutning. Jag kom nästan in på alla spel direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 avp demot var bara ett fail.det går inte ens hitta en match hade bara tur igår gick in i första matchen. spelet var nice men demot är ett riktig fail och jag tror man måste bjuda in kompisar för att spela. Det beror på din internet anslutning. Jag kom nästan in på alla spel direkt. Dock var de ju inte så många som visste om att demot var ute... Det fanns ju ingen nyhetbox på "Whats new" fliken...Man var ju tvungen att gå o kolla själv... <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 spelar diamond Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Vad är detta AvP folk talar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Vad är detta AvP folk talar om? Alien(s) Vs Predator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Vad är detta AvP folk talar om?Antar att det är alien VS. Predator.http://store.steampowered.com/app/10680/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Alien vs Predator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Kommer det ut en 3a av AvP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Kommer det ut en 3a av AvP?Filmen ? Isånafall ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Kommer det ut en 3a av AvP?Filmen ? Isånafall ja... Spelet -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Testade Aliens Vs Predator demot igår kl 01:00.Spelade alla raser,tyckte Alien var roligast att spela. Idag har jag spelat GTA San Andreas och gjort lite stunts.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.