FreakyStyley Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Kör Trouble In Terrorist Town på Garrys Mod. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Kör Infinite Undiscovery. Jo, det heter ju faktiskt så. Vette fan vad jag ska tycka om det här. Roliga strider, lite halvintressant story hittills, men animationerna och röstskådespelarna får mig att vilja skära mig i öronen. VARFÖR finns det inte en inställning för japanskt tal? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Country Life på Facebook ! [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Gmod Dödar lite katt headcrabs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Körde Bad Company 2 (leaked) campaign, men sen efter en stund tyckte jag att jag ska vänta tills release istället. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Spelar WarCraft III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 spelar Farmville på Facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Blir irriterad eftersom det går dåligt för mig på MW2. Måste väl snart sätta ner svårighetsgraden till Predator - Harrier - Chopper gunner. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Laddar ner maplestory v.55 och Tranquilstory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Lirar God of War I. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 30-3 med FAL på MW2. Bra med tanke på 38,9 i feber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 30-3 med FAL på MW2. Bra med tanke på 38,9 i feber. Feber brukar göra mig bättre på spel. :) Särskilt musikspel, och där särskilt trummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.