Satisfaction Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Får felmeddelande: Cannot connect to EA Online på Battlefield: Bad Company 2 ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Försöker gaina sista trophién på Resident Evil 5, för då har jag 100%! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Suger ur varenda droppe av Just Cause 2 demot. Kul spel, det blir nog att köpa det. Äckligt stor värld också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Suger ur varenda droppe av Just Cause 2 demot. Kul spel, det blir nog att köpa det. Äckligt stor värld också. Har också demot. :) Är det verkligen så bra? Redigerat 7 Mars 2010 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Suger ur varenda droppe av Just Cause 2 demot. Kul spel, det blir nog att köpa det. Äckligt stor värld också. Har också demot. :) Är det verkligen så bra? Så bra? Jag sa att det var ett kul spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Suger ur varenda droppe av Just Cause 2 demot. Kul spel, det blir nog att köpa det. Äckligt stor värld också. Har också demot. :) Är det verkligen så bra? Så bra? Jag sa att det var ett kul spel. Jo, det är sant. :P Men, på vilket sätt är det kul? Hörde av en polare att ettan var skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Suger ur varenda droppe av Just Cause 2 demot. Kul spel, det blir nog att köpa det. Äckligt stor värld också. Har också demot. :) Är det verkligen så bra? Så bra? Jag sa att det var ett kul spel. Jo, det är sant. :P Men, på vilket sätt är det kul? Hörde av en polare att ettan var skit. Finns ju mycket att göra och det är awesome att Base Jumpa. Det finns så mycket skoj i spelet så jag vill inte säga allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Nu ska vi se. Igår kväll mötte jag nukeboostbögar på en TDM match i MW2. Senare i COD: WAW möter man en kille med lagswitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Suger ur varenda droppe av Just Cause 2 demot. Kul spel, det blir nog att köpa det. Äckligt stor värld också. Har också demot. :) Är det verkligen så bra? Om du själv har demot, så kan du väl ta och testa det istället bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Spelat Torchlight. Dålig story men rätt bra fighting och stort plus att ens pet kan åka in till town och sälja ditt skräp medans du fortsätter springa runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Tömde några magasin i skallen på en amerikan i MW2 alldeles nyss ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Ragequittade nyss från en genomspelning av The Gully i Underdome i Borderlands, efter att vi alla dött på 17:e ronden, varpå vi då flyttades tillbaka till den 16:e, där vi på något jävla vänster också lyckades dö. Flyttades då tillbaks till den 15:e, varpå jag sa FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU och stängde av. Darkdevil, kom hit och dela min smärta, du som förstår ;( Nu ska jag lyssna på Tool hela natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.