Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Fick nyss AC130 fyra matcher irad på Mw2 :)

Hehe, när jag spelade med en kompis på MW2 så fick jag första matchen 11 killstreak så jag fick AC130, matchen efter fick jag AC130 ur en carepackaghe, matchen efter så fick jag Chopper Gunner ur en carepackaghe och sen matchen efter fick jag en Chopper Gunner till.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick nyss AC130 fyra matcher irad på Mw2 :)

Hehe, när jag spelade med en kompis på MW2 så fick jag första matchen 11 killstreak så jag fick AC130, matchen efter fick jag AC130 ur en carepackaghe, matchen efter så fick jag Chopper Gunner ur en carepackaghe och sen matchen efter fick jag en Chopper Gunner till.

 

Hahahaha XD

Pwnage.

 

När jag lirade SnD i förrgår tror jag det va... på 3 av 6 matcher fick jag care package, de innehöll en stealth bomber, en chopper gunner och en pavelow. Ganska kasst att man kan få så höga killstreaks i SnD...

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Lirar freemode med en polare på GTA IV och testar lite roliga saker med en trainer (typ byter ut modell osv)

Det är skoj med freemode på GTA IV. Har goda minnen från senaste LANet med GTA IV Freemode. :lol:

Redigerat av Cakeguy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...