Satisfaction Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Farmar för AUG på BC2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Installerade Modern Warfare 2 till hårddisken på mitt Xbox 360.var är det för skillnad om man gör det eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 ^Snabbare laddningstider, ibland bättre framerate, såna grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 ^Snabbare laddningstider, ibland bättre framerate, såna grejer.Är det värt att göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Klarade precis ut DoA Awakening, spelet var bra men jag tyckte inte att det riktigt höll DoA måttet. Det kändes så nedbantat. : / Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Hur långt var Awakening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 (redigerat) Hur långt var Awakening?Tog lite mindre än 14h för mig att klara det. Awakening var inte lika epic som originalet men det duger finfint om man som jag inte pallar lira igenom DoA mer än 2 gånger. Redigerat 21 Mars 2010 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 ^Snabbare laddningstider, ibland bättre framerate, såna grejer.Är det värt att göra det? Beror på vad du ska installera på hårddisken, vissa kan ta mycket plats.Men jag tycker det är ganska värt. Fruktnystan: En fråga, jag såg att du gjorde en tråd om man flyttar sparningar mellan 2 hårddiskar. Då undrade du om man förlorade alla off-line achievements. Jag undrar om du har fått svar på det, för jag funderar på att köpa en ny 120GB hårddisk. 20GB är ganska lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 FFXIII är det som gäller fortfarande... Enformigt som fan men det är något som får mig att vilja forsätta spela. Samarbetet mellan Lightning och lille Hope är sååå sött. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Modern Warfare 2, jagar nuke boosters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zasd Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 ja spellar psostal 2 o slårr av huven po fålk å seddan so pisar ja po dom hahhahahaha xDDDDDDDDDDDd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Hatar min ISP, 550ms latency. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.