Gäst Cakeguy Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Spelade nyss DiRT 2 till PC. Mycket nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Lirar MW2 på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Försöker vinna något nytt i Mercenaries Reunion på Resident Evil 5! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Vet inte direkt om det hör till spelens värld men jag lyckades fixa NAT Type 2 till mitt PS3 så att jag äntligen kan lira online utan strul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Fick damp som fan på Fight Night Round 4, för det är så svårt och har lustiga kontroller. Har bestämmt att jag ska önska mig en LCD-tv när jag fyller år, vilket betyder att jag kan använda mina 4000 kr på några spela nu. :D Ska beställa Splinter Cell Conviction ganska snart, ska boka Red Dead Redemption och ska köpa 12 månaders live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Längtar hem till min DS. Varför tog du inte med dig den? Vet inte, lite annat att göra, tog endast med mig min pokewalker som jag lyckats spela lite i smyg. :P Jag har funderat på att köpa hg/Ss, hur fungerar pokewalkern? OnT: Spelar Wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Kör Desperate Escape (RE5-DLC). Ska eventuellt försöka klara skiten på Professional med en kompis sen, vilket INTE kommer bli kul -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Går dåligt som fan för mig i MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Längtar hem till min DS. Varför tog du inte med dig den? Vet inte, lite annat att göra, tog endast med mig min pokewalker som jag lyckats spela lite i smyg. :P Jag har funderat på att köpa hg/Ss, hur fungerar pokewalkern? OnT: Spelar Wow Du lägger in en Pokemon från din PC på HG/SS till Pokewalkern genom IR. Sedan ska du ha den i fickan och då när du går så räknar den dina steg. Med de här stegen kan du utmana Pokemon och/eller fånga dem. Man kan också finna Items. Det kommer speciella events till Pokewalkern ibland, som nu är det en som heter "Yellow Forest". Om man har den på så möter man bara Pikachus som är speciella, en del kan Surf och Fly :D Om du gillade Gold eller Silver så ska du absolut köpa Heart Gold eller Soul Silver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Gör lite tricks med mopen på gta III Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Väntar på mina nyss beställda soulsilver och och prostreet (wii) ska komma <_< (kom Igen, snabbare!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Håller på med star wars battlefront 2 på xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.