360Xbox Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 (redigerat) TorrentLeech & Flashat 360 = wohoooo prototype!! Hoppas du blir bannad :) Ja jag vet att du är avundsjuk :) Nä, jag kommer få det imorgon. I ETT RIKTIGT FODRAL med en RIKTIGT PROTOTYPE SKIVA. :) Redigerat 10 Juni 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 TorrentLeech & Flashat 360 = wohoooo prototype!! Hoppas du blir bannad :) Ja jag vet att du är avundsjuk :) Nä, jag kommer få det imorgon. I ETT RIKTIGT FODRAL med en RIKTIGT PROTOTYPE SKIVA. :) Och i spelet är skillnaden... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 TorrentLeech & Flashat 360 = wohoooo prototype!! Hoppas du blir bannad :) Ja jag vet att du är avundsjuk :) Nä, jag kommer få det imorgon. I ETT RIKTIGT FODRAL med en RIKTIGT PROTOTYPE SKIVA. :) Och i spelet är skillnaden... ? Men vad vill man helst ha?Riktiga fodralet med skivan eller en blank skiva med "PROTOTYPE" text på av tusch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Håller med, med riktiga fodralet osv kan man bygga på sin "spel samling" i hyllan... Blir bättre känsla då :P Själv så sitter jag och väntar på min månadspeng som jag får den 25'e xD Så att jag kan köpa nått spel eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 TorrentLeech & Flashat 360 = wohoooo prototype!! Hoppas du blir bannad :) Ja jag vet att du är avundsjuk :) Nä, jag kommer få det imorgon. I ETT RIKTIGT FODRAL med en RIKTIGT PROTOTYPE SKIVA. :) Och i spelet är skillnaden... ? Men vad vill man helst ha?Riktiga fodralet med skivan eller en blank skiva med "PROTOTYPE" text på av tusch. I helhetsperspektivet, hade alla laddat ner hade vi inte fått några nya spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 TorrentLeech & Flashat 360 = wohoooo prototype!! Hoppas du blir bannad :) Ja jag vet att du är avundsjuk :) Nä, jag kommer få det imorgon. I ETT RIKTIGT FODRAL med en RIKTIGT PROTOTYPE SKIVA. :) Och i spelet är skillnaden... ? Men vad vill man helst ha? Riktiga fodralet med skivan eller en blank skiva med "PROTOTYPE" text på av tusch. I helhetsperspektivet, hade alla laddat ner hade vi inte fått några nya spel. Vissa spel förtjänar att bli nerladdade. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 TorrentLeech & Flashat 360 = wohoooo prototype!! Hoppas du blir bannad :) Ja jag vet att du är avundsjuk :) Nä, jag kommer få det imorgon. I ETT RIKTIGT FODRAL med en RIKTIGT PROTOTYPE SKIVA. :) Och i spelet är skillnaden... ? Men vad vill man helst ha? Riktiga fodralet med skivan eller en blank skiva med "PROTOTYPE" text på av tusch. Håller med, med riktiga fodralet osv kan man bygga på sin "spel samling" i hyllan... Blir bättre känsla då :P Själv så sitter jag och väntar på min månadspeng som jag får den 25'e xD Så att jag kan köpa nått spel eller nått... Det beror ju också på om man är villig att lägga ner pengar varje gång det kommer ett nytt spel. Som nu t.e.x, Prototype, säljes ju för ca 500kr+. Blir ganska dyrt i längden om man lägger ihop alla spel man har köpt, bara för att få den här "bättre känslan" och sitt riktiga fodral med skivan i. När du lika gärna kan få spelet gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Bränna spel Ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) Spelar Saints Row 2 Ultors Exposed och Corporate Warfare. Redigerat 11 Juni 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Free-roamar lite i Prototype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Free-roamar lite i Prototype.Jag med! :Ds*tan vad kul spel, jag älskar "Consume" och "klorna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Free-roamar lite i Prototype.Jag med! :D s*tan vad kul spel, jag älskar "Consume" och "klorna". Själv har jag knappast någon användning av klorna eftersom kontrollerna till PC är så djävulska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.