Easton Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Väntar på mina nyss beställda soulsilver och och prostreet (wii) ska komma <_< (kom Igen, snabbare!!) Har inte du växt ifrån Pokémon än ? <_< OnT : Försöker med X-GAMES på skate. men går inget vidare :( Vadfan är det för fel på pokemon? Pokemon är ju fortfarande kung, tar upp många gamla minnen. Skulle lätt kunna spela Pokemon Röd på mitt GBC nu :) Dock är jag fast i MW2, dödar nukeboosters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Var hemma hos en kompis och stillade min spel-abstinens med lite Splosion Man-co-op. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Väntar på mina nyss beställda soulsilver och och prostreet (wii) ska komma <_< (kom Igen, snabbare!!)Har inte du växt ifrån Pokémon än ? <_< OnT : Försöker med X-GAMES på skate. men går inget vidare :( Varför skulle man vilja växa ifrån pokemon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Laddar ner Heroes of Newerth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Klarade just ut Assassins Creed 2, skitkul spel måste jag säga. Håller på att köpa tavlor och uppgradera staden så jag kommer få en massa jävla pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 (redigerat) Klarade just ut Assassins Creed 2, skitkul spel måste jag säga. Håller på att köpa tavlor och uppgradera staden så jag kommer få en massa jävla pengar. Det var lite för lätt tyckte jag, men det var kul.Vad ska man göra med tavlorna? EDIT; det tråkia med HoN är att alla hatar newbies, jag går med i spel som heter Newbs only/noobs only och när jag väljer en hero och börjar spela kallar alla mig noob och kickar mig. Redigerat 20 April 2010 av MegaSvampen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Klarade just ut Assassins Creed 2, skitkul spel måste jag säga. Håller på att köpa tavlor och uppgradera staden så jag kommer få en massa jävla pengar. Det var lite för lätt tyckte jag, men det var kul.Vad ska man göra med tavlorna? Det höjjer värdet på staden "Villa", eller vad den heter, så man får högre inkomst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Installerade nyss Splinter Cell: Pandora Tommorow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Installerade battlefield heroes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Spelar fortfarande CoD4 då jag är alldeles för snål för att köpa uppföljaren. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Spelar God of War 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Spelar God of War 3. Är det bra? OnT: Själv så spelar jag strategispel. Just nu är det STARCRAFT 2 BETA som gäller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.