Encoder Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 7/10 domination matcher jag joinar är det nukeboosters. Helt sjukt.I knw. Mw2 är helt utanför gränserna inom kul. Kanske 3/10 matcher man kör får man inte psykbryt av att alla rushar eller campar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 7/10 domination matcher jag joinar är det nukeboosters. Helt sjukt.I knw. Mw2 är helt utanför gränserna inom kul. Kanske 3/10 matcher man kör får man inte psykbryt av att alla rushar eller campar. Håller med så fruktansvärt. Antingen har dem Heartbeat i ett hörn, eller springer dem Marathon, Lightweight, Commando och TacKnife. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 7/10 domination matcher jag joinar är det nukeboosters. Helt sjukt. I knw. Mw2 är helt utanför gränserna inom kul. Kanske 3/10 matcher man kör får man inte psykbryt av att alla rushar eller campar. Håller med så fruktansvärt. Antingen har dem Heartbeat i ett hörn, eller springer dem Marathon, Lightweight, Commando och TacKnife. :visslar: Det jag använde hela tiden förut, men inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 7/10 domination matcher jag joinar är det nukeboosters. Helt sjukt. I knw. Mw2 är helt utanför gränserna inom kul. Kanske 3/10 matcher man kör får man inte psykbryt av att alla rushar eller campar. Håller med så fruktansvärt. Antingen har dem Heartbeat i ett hörn, eller springer dem Marathon, Lightweight, Commando och TacKnife. :visslar: Det jag använde hela tiden förut, men inte längre. 1 inlägg till och din fuskarank är 1337 ! :D Rusher :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Lirat Fallout 3 som satan nu. Tycker verkligen om spelet, grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Försöker bli level 70 på Mw2. Är 67 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Lirat Fallout 3 som satan nu. Tycker verkligen om spelet, grymt bra. Yeah, Fallout 3 kingar. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Spelar co-op i ODST. 1337 I FUSKARANK!!!=!!#)!=)"*"?%/#¤&=%)#%)!?"=¤)!"?)#)¤!"# Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Lirar med M16A4 på MW2. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Lirar med M16A4 på MW2. :DDen är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Lirar med M16A4 på MW2. :DDen är skön. Japp, 70 headshots till med den så får jag fall på den. :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Sitter på ett game i Diablo 2 och väntar på DClone ;d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.