Encoder Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 (redigerat) Trött. Visions är så jävla lätt att det är tråkigt. Panic Attack är skoj. Kan FC:a dampsektionerna i Almost Easy hur lätt som helst. Vad är det här egentligen? Jävla skillboost. Om du börjar klaga över för lätta låtar, ladda ner "This is Exile" och "What a horrible night to have a curse". OnT: Kör SnD I mw2. Redigerat 3 Juni 2010 av NoMercy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Trött. Visions är så jävla lätt att det är tråkigt. Panic Attack är skoj. Kan FC:a dampsektionerna i Almost Easy hur lätt som helst. Vad är det här egentligen? Jävla skillboost. Om du börjar klaga över för lätta låtar, ladda ner "This is Exile" och "What a horrible night to have a curse". OnT: Kör SnD I mw2. Men de är dåliga låtar. Det är ju inget kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Trött. Visions är så jävla lätt att det är tråkigt. Panic Attack är skoj. Kan FC:a dampsektionerna i Almost Easy hur lätt som helst. Vad är det här egentligen? Jävla skillboost. Om du börjar klaga över för lätta låtar, ladda ner "This is Exile" och "What a horrible night to have a curse". OnT: Kör SnD I mw2. Men de är dåliga låtar. Det är ju inget kul. Metallica pack är roligt och bra, kör igenom det! :) Men This is Exile, det är inte en låt, det är oljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Kör runt och gör "skräplådor" på Wall E. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Trött. Visions är så jävla lätt att det är tråkigt. Panic Attack är skoj. Kan FC:a dampsektionerna i Almost Easy hur lätt som helst. Vad är det här egentligen? Jävla skillboost. Om du börjar klaga över för lätta låtar, ladda ner "This is Exile" och "What a horrible night to have a curse". OnT: Kör SnD I mw2. Men de är dåliga låtar. Det är ju inget kul. Metallica pack är roligt och bra, kör igenom det! :) Men This is Exile, det är inte en låt, det är oljud. Har ju redan GH: Metallica, men And Justice for All och Ride the Lightning skulle onekligen kunna vara skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Lirar Crossfire då jag installerade det på nytt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag?Heroes of Newerth och Mound & Blade: Warband Börjar gå riktigt bra på M&B, har 64 soldater varav nästan alla är fullt uppgraderade, besegrade 2st arméer som var dubbelt så stora som min, mina förluster låg runt 10 döda sammanlagt, medan deras förluster låg på sammanlagt över 200 döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag?Antagligen MW2 och lite CF. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag? Ska slå på trummorna tills jag tuppar av, hade jag tänkt. Sen lite Infinite Undiscovery-grinding framåt kvällskvisten, om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 (redigerat) God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag?Blir lite Silent Hill 2 för mig! Du då Älgen? Redigerat 5 Juni 2010 av ETBART Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 God morgon kära forumiter! Vad står på spellistan idag?Blir lite Silent Hill 2 för mig! Du då Älgen? Duktig pöjk. SH2 för vinsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.