Fruktnystan Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Ok... Jag och SESSAN skulle skicka bilder till varandra på oss själva. Jag har sett en bild på hon och hon har sett en på mig, sen skämtade jag och sa: "Ta kort på dina bröst och skicka bilden." Och hon gjorde det, dock var det riktigt nice. (Hon är 15 år.) So cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Ok... Jag och SESSAN skulle skicka bilder till varandra på oss själva. Jag har sett en bild på hon och hon har sett en på mig, sen skämtade jag och sa: "Ta kort på dina bröst och skicka bilden." Och hon gjorde det, dock var det riktigt nice. (Hon är 15 år.) Du har inte lust att skicka vidare bilden? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HydraPatrik Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Mw2 > Sniper Lobby > 0Wn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 LS-RP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Kommer inte på något att göra.. skulle nog köpa något plattforms spel om jag hade pengar :c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Far Cry 2 lirar jag. Gött kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Blir fittig när inte mina replays sparas i CrossFire fast jag trycker på save >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Far Cry 2 var ganska trist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Far Cry 2 lirar jag. Gött kul :) Far Cry 2 var ganska trist.. Spelets multiplayer är något som jag varit lite beroende av sedan det släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Försöker hitta "bäraren av människans själ" i Hokus pokus rosa pantern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Rage-quittar Super Mario Galaxy 2 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Lirar med barret på mw2. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.