The Moose Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Köpte precis en Ps2 slim :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Har spelat Splinter Cell Conviction hela dagen och jag är fortfarande inte klart med Singleplayern. Det är ett riktigt, riktigt kul spel och jag rekommenderar det starkt! Långt och varierande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Blue Tiger på F2000 nu i MW2. L3G1T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Funderar på att införskaffa GTA IV till dator nu när jag får min första lön... Men är inte riktigt säker på om det är så klokt val att lägga 499kr på ett spel man kanske bara spelar en gång... Och ladda ner för att testa det går ju inte(sämst hastighet ner).Vart hade du tänkt handla från då? GTA IV finns för 199kr på webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Upptäckte att min röda RB-trumma håller på att liksom ramla av (läs brytas av) från de andra trummorna. Den skakar som satan när man slår på den. Ändå fick jag flera nya expert-FC's i World Tour igår. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Köpte precis en Ps2 slim :PVa fan!Orginal ska de va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Har skaffat Red Dead Redemption, så jag har lirat det spelet äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Har spelat Splinter Cell Conviction hela dagen och jag är fortfarande inte klart med Singleplayern. Det är ett riktigt, riktigt kul spel och jag rekommenderar det starkt! Långt och varierande. Spelade faktiskt det hos en polare idag, bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Lirar MW2 som vanligt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Har spelat Splinter Cell Conviction hela dagen och jag är fortfarande inte klart med Singleplayern. Det är ett riktigt, riktigt kul spel och jag rekommenderar det starkt! Långt och varierande. Spelade faktiskt det hos en polare idag, bra spel! Så sant. Nu är jag klart med singleplayern i Splinter Cell Conviction och jag är klar med Co-op storyn också. Jag håller på att spela igenom alla "Hunter" uppdrag på Realistic, har klarat 4 av 6 hitills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Fick Red Dead igår, skiiiit skööj! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Funderar på hur jag ska fixa mina trummor, och kör Tomb Raider: Underworld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.