Rammus Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Spelar Football Manager 2010. Och denna gång som Brasilien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Kör PvP i Kaduh Online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Spelar Football Manager 2010. Och denna gång som Brasilien! 2010? Pff... Riktiga män kör 08 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Spelar Football Manager 2010. Och denna gång som Brasilien! 2010? Pff... Riktiga män kör 08 B) Haha, 2010 är lite mer klass ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Lirar CS. Vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Lirar CS. Vad annars? Jag lirar Osså lite Cs (OCH FUSKA) :D ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Lirar CS. Vad annars? Jag lirar Osså lite Cs (OCH FUSKA) :D ;) Äckel. Ska lira en mix nu =D Redigerat 1 Juli 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Spelar Zelda ST. Det är riktigt bra fast tågfärderna är tråkiga. Redigerat 1 Juli 2010 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Köpte resurgance pack till MW2 nyss. Har även hittat mitt DS och fastnat framför Pokemon mystery dungeon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Spelar Football Manager 2010. Och denna gång som Brasilien! 2010? Pff... Riktiga män kör 08 B) Haha, 2010 är lite mer klass ;) Har du vunnit nån stor tävling då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Köpte resurgance pack till MW2 nyss. Har även hittat mitt DS och fastnat framför Pokemon mystery dungeon. Okej PMMD är fan ett spel man *fastar* i :D fastnade i en vecka satt vid matbordet när man skulle sova låg man i sängen timtals och spelade (inte roligt) hahah amen är över nu sålde skiten så man inte fastnar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Kom plötsligt ihåg mitt Infinite Undiscovery-projekt, så jag har suttit och crafting-grindat i några timmar. Visst får man nån slags primitiv tillfredsställelse av att kryssa av saker från en vansinneslång lista, men det är skittråkigt att hålla på och göra penga-exploits hela tiden för att få ihop till alla jävla material ; w; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.