swagzter Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 :/ Vill få hem min nya tv och xbox live guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Levlar en ny NE hunter i World of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 (redigerat) 429k på One, trummor, expert+. Inte fem sjärnor, men vad fan. Expert+. :D Med en pedal. (kan klara många andra expert+ -låtar med en pedal också) Klarar dock inte Prequel to the Sequel än :c Redigerat 9 Augusti 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 (redigerat) MEN NU. STORA NYHETER. Maliicious (jävla mancrush asså :U) och jag försökte oss på Desperate Escape på Professional igen (Resident Evil 5). Det var fortfarande äckligt jävla skitsvårt. Men så kom vi till det sista stället, där man ska överleva på ett tak i typ 7-8 minuter, medan det kommer cp-mycket fiender av alla former, från alla håll. Förra gången vi försökte detta gav vi upp efter att ha misslyckats på den delen 20+ gånger. Nu klarade vi den på första försöket. Orden räckte inte till, skulle man kunna säga. Fy satan så episkt. Achievement unlocked. (dubbelpost, ingen merge? D: fuck) Redigerat 9 Augusti 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Spelar CS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Spelar CS..ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jag har tagit hem Bad Company 2 och har insett hur mycket bättre det är än MW2 så nu jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jag har tagit hem Bad Company 2 och har insett hur mycket bättre det är än MW2 så nu jävlar! ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 spelar Halo 3 i forge mode Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Klarar dock inte Prequel to the Sequel än :c*fniss* Sätt den på riktiga trummor istället. *fniss* BTT: Starcraft 2. Finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Väntar fortfarande på mitt satans Starcraft II som jag beställde i torsdags från Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Körde nya demot till mafia II. Jag måste säga att det ser mycket lovande ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.