360Xbox Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Har laddat ner Dead Rising 2: Case Zero nu, ska pröva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Crazy Frog Race :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 (redigerat) Crazy Frog Race :lol:If you say so...Btw, 800x600 på en 1920x1080 skärm var lite cp :P Redigerat 31 Augusti 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 (redigerat) Har nördat sönder Dead Rising 2: Case Zero hela dagen, så jävla nice spel. Kan inte vänta på hela 2:an! Har fått 160/200G på det, ska försöka få dom 2 sista achievementserna imorn. Redigerat 31 Augusti 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Försöker få snygga sniper kills till mitt montage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Längtar till December då älgen är tillbaka i spelvärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Längtar till December då älgen är tillbaka i spelvärlden.varför inte nu? :huh: btw, väntar på att Test Drive Unlimited ska komma ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Spelar Super Mario Bros. 3. Svårt men skitkul =) (Är på World 3, btw) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Påbörjade nyss Kane and Lynch 2. Bättre spel har man väll lirat... Mina kompisar som har lirat det säger att det är rent skit. Dina kompisar vet verkligen vad de talar om, det är ren skit. ja fyfan, villken besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Har nördat borderlands från klockan fem tills nu. Kör som tjejen (är så trött att jag inte kommer ihåg klassens namn) och har levlat mig upp till lvl 18 från lvl 1 under dessa timmar. Riktigt bra spel det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Har lirat lite co-op på Starcraft II, och så har jag förhandsbokat Fallout: New Vegas, längtar som fan : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Degar vid laptopen och funderar på om jag kanske skulle ta och installera Baldur's Gate II på den. Fast då vet jag att jag blir fast i det ett par hundra timmar, så jag tvekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.