majskolv Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 jag och en kompis nördar rct Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Nämen ser man på. Varför i helvete tog detta så många försök? Har för övrigt snart fler guldstjärnor än femstjärnor. Typ 84-87 eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 lirar DeathSpank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Nu har min syrra äntligen fått en bra dator så vi har installerat The Sims 2 och massa expansioner! Jag bygger en stad som har två olika dalar, en där det bor vanliga och snälla människor men i den andra dalen bor det vampyrer, varulvar, häxor och zombies. Kvarteret jag bygger har samma landskap som magiska världen som man får i Livet i Lägenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Håller på att få 100% i Red Dead Redemption. (96.9% just nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Har nyligen installerat nya Fast Lane Stuff till The Sims 3... Inget märkvärdigt prylpaket precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Spelar minecraft ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Funderar på om jag ska byta in UFC 2009 och Saboteur på Gamestop och förhandsboka nånting för 1kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 CS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Funderar på om jag ska köpa naughty bear ler sniper ghost warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Funderar på om jag ska köpa naughty bear ler sniper ghost warrior.Båda spelen har skitdåligt betyg.Men om jag skulle välja någon av dom skulle jag ta Sniper Ghost Warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Försöker grinda ihop en massa Memoirs of a Mercenary i IU, för att boosta mitt partys HP inför den stora slutstriden, som ska få avsluta min enorma kampanj för att få 1000 G i detta spel. Ca 150 speltimmar har det blivit hittills, så jag siktar på att vara klar runt 155. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.