Darkdevil Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Spelar Postal 2 <3 Varför? För att det är ett av världens genom tiderna bästa spel. Ja, seriöst. Finns fan inget roligare än att kasta saxar på elefanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Spelar Postal 2 <3 Varför? För att det är ett av världens genom tiderna bästa spel. Ja, seriöst. Finns fan inget roligare än att kasta saxar på elefanter. indeed :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Försöker bli lvl 10 i BFH så jag kan köpa M16 :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Dreglar på mitt tangentbord när jag kollar på trailern till wager matches för black ops. http://www.youtube.com/watch?v=L1Is7RuCGLk&feature=fvst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Spelar Postal 2 <3 Varför? För att det är ett av världens genom tiderna bästa spel. Ja, seriöst. Postal 2 medförde fanimej inte spelvärlden ett enda skit. Visst att spel såsom det dåtida ultravåldsamma Grand Theft Auto 3 och Vice City faktiskt har en mening med våldet. Skjuter man folk där kommer poliser efter en, i Postal 2 händer ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 (redigerat) Spelar Postal 2 <3 Varför? För att det är ett av världens genom tiderna bästa spel. Ja, seriöst. Postal 2 medförde fanimej inte spelvärlden ett enda skit. Visst att spel såsom det dåtida ultravåldsamma Grand Theft Auto 3 och Vice City faktiskt har en mening med våldet. Skjuter man folk där kommer poliser efter en, i Postal 2 händer ingenting. Jorå, det kommer minsann poliser. Och en hel del andra saker också. Fast Postal 2 är, i all sin övervåldsamhet, egentligen mest en satir på spel, den amerikanska kulturen, kriget mot terrorn och allt annat man kan tänka sig. Det bör aldrig någonsin tas seriöst. Redigerat 18 September 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Spelar Postal 2 <3 Varför? För att det är ett av världens genom tiderna bästa spel. Ja, seriöst. Postal 2 medförde fanimej inte spelvärlden ett enda skit. Visst att spel såsom det dåtida ultravåldsamma Grand Theft Auto 3 och Vice City faktiskt har en mening med våldet. Skjuter man folk där kommer poliser efter en, i Postal 2 händer ingenting. Jorå, det kommer minsann poliser. Och en hel del andra saker också. Fast Postal 2 är, i all sin övervåldsamhet, egentligen mest en satir på spel, den amerikanska kulturen, kriget mot terrorn och allt annat man kan tänka sig. Det bör aldrig någonsin tas seriöst. Katt som ljuddämpare FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Oh my god. Det är över. Achievement unlocked: Compulsive (50) - Infinite Undiscovery. Nu saknas bara ett achievement i detta spel, vilket är en jävla pengagrind. Jag är så sjukt lycklig just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Har också kört lite Postal 2 nu, bästa spelet någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Guldstjärnade lite RB-grejer, som vanligt. FC på Ramblin' Man. Om det ändå hade varit på trummor :( Fast jag kommer kunna FC'a den på trummor också, när min högerarm biffat på sig ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Ska installera HL2, HL2E1 och HL2E2 och uppleva detta fantastiska äventyr igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Ska installera HL2, HL2E1 och HL2E2 och uppleva detta fantastiska äventyr igen!det är ett underbart spel!Längtar rejält efter 3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.