360Xbox Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Blir irriterad när jag spelar mirror's edge! <_< Blev lite intresserad, får man fråga varför? För jag vart ganska besviken av det spelet,:( köpte det idag... Jag kommer lämna tillbaka det till affären och köpa call of duty World at war istället Ännu en besviken alltså, då är jag övertygad att jag inte ska köpa spelet. Köp det inte, såvida du inte råkar gilla spel som kräver nanometerprecision för allt man gör. I själva kampanjen är det inte så farligt, men vänta bara tills du börjar med time trials och speed runs... Då j*vlar. Håller med till 100 %!Då man har klarat kampanjen så känns det som att det inte finns mer att göra... Time trails och Speed run blir man bara stressad av, det är inge bra tycker jag. I time trails och speedrun måste man vara EXAKT med hur man gör allt, annars klarar man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jag sitter och avvärjar japaner som försöker sticka mej med sina tandpetare till bajonetter, då jag låter dom få ner mej på marken slår jag till... jag drar fram krokodil dundee kniven och sticker jeveln i strupen från höger sida, sedan plockar jag upp min M1 Garand igen, och plockar en massa andra gulingar, jag kryper mellan kropparna i skyttegravarna... MEN! Jag skjuter också Nazister i Berlin, där jag plockar dom primitivt med Molotov Cocktails, och Sawn-Off shotguns... men man har ju såklart också sin trogna Mosin nagant... Molotovs i spel ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jag springer runt som en naken gammal asiatgubbe och har ihjäl folk med katana i Saints Row 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jag kör på folk i slow-motion på GTA IV. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Sågar sönder locust i Gears of war 2 och spränger sönder fiender i Brothers In Arms Hell's Highway. Redigerat 9 Juli 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Zombieslakt i L4D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Chillar i Skate. Sjukt roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Jag springer runt som en naken gammal asiatgubbe och har ihjäl folk med katana i Saints Row 2. Hehe bara i Saints Row. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Piskar supermutant röv i Fallout 3 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Gjorde det här igår, men fortfarande en stolthet: Klarade ut hela Dead Air kampanjen på expert med 3 trogna kamrater! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Bemästrar min styler i Pokémon Ranger: Shadows Of Almia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 kämpar mig igenom Tony Hawk's proving ground XD. i morron blir de till att köpa Mirror's Edge och Shaun White Snowboarding :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.