360Xbox Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Min mamma har vunnit NHL 11 till Xbox 360, ska väl pröva det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Spelade precis klart Deathspank: Thongs of Virtue. Satan så bra det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Köpte just LIMBO, kommer väl bli kul hoppas jag. Demot var då asnice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Installerar alla BF2 patches då jag fixat min nya dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Testade Lionheart Kings Crusade och det var inte min typ av spel direkt. Trodde det skulle vara mer som total war men det var det inte :/. Man kunde bara strida och med rewarden man fick från missions kunde man köpa nya enheter eller uppgradera dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Har påbörjat Dead Rising 2, men jag har inte riktigt fått kläm på det. Vart omringad, min slägga gick sönder, allt jag hade kvar var en tidning och ett vattengevär, och jag lyckades inte lista ut hur man fick fram nävarna (Om nu det går, vilket det borde) så jag dog rätt stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Har spelat igenom LIMBO, ett av dom bästa Arcade spelen som är ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Har spelat igenom LIMBO, ett av dom bästa Arcade spelen som är ute.Såg en recension i aftonbladet för några månader sen om det spelet, verka asnice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Levlar i Mw2 och lirar lite Tactical ops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Minecraft hela dagen! Asså jag failar hela tiden på att göra en jävla gruva, hur jävla svårt kan det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Dör som vanligt på Dead Rising 2 så att jag inte lyckas komma vidare någon gång. Stötte nyss på ett psykfall när jag inte ens hade halva livet kvar, vilket inte gick så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 börjat om på minecraft för jag fastnade nere i gruvan. (slut på stegar ._.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.