swagzter Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Nötat Modern Warfare 2 hela kvällen igår. TAR-21 och SPAS! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Körde HoN 3-4 gånger. 3 gånger med nya heron. Bomb-ultra-man! Vann alla tre. Han är så jävla braaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Har precis patchat super scribblenauts, så nu blir det till att pröva det. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Gör "fan trick" på Band Hero och ska få achievementen som är värd 490G. (!!!!!!) För jag är så jävla lat och vill ha achievements samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Gör "fan trick" på Band Hero och ska få achievementen som är värd 490G. (!!!!!!) För jag är så jävla lat och vill ha achievements samtidigt. Gud vilken hora du har blivit på sistone. Väntar otåligt på att den stora patchen till Borderlands ska släppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Gör "fan trick" på Band Hero och ska få achievementen som är värd 490G. (!!!!!!) För jag är så jävla lat och vill ha achievements samtidigt. Gud vilken hora du har blivit på sistone. Jo, det är sant.Men jag vill inte sjunga för att få den, alla är inte så bra som du på att sjunga. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Bugg server,dinga 70 på mw2 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 kör Battlefield Bad Company 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Spelar Minecraft, letar efter cobblestone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Spelar Minecraft, letar efter cobblestone! Som finns exakt precis överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Jomenvisst,lite svårt att hitta när man börjar ute på en ö som består av sand. Ska bygga en Furnace nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Det är ju bara att gräva bort ett par sandblock så kommer det sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.