kattus Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 JÄVLAJÄVLABAJS!!!!!!!!! FANFANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN1 veckas ban- nej justja, detta är inte existenz...Men caps lock är inte nödvändigt. OnT: Hammrar sönder tangentbord och gråter. Den här datorn laggar på minecraft och CS Source funkar inte :( Någon som kan vara snäll o köpa denna åt mig så jag kan använda min egna dator? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Börjat om på San Andreas,fy fan vad det väcker minnen -_-Jag hittar inte mitt )': En ny omgång Fallout 3 på very hard är i full gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Fallout:New Vegas + T-Shirt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Hackar diamonds, pwnar creepers alltså som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Spelar Star Ocean och Minecraft och så. Skoj, men jag hittar fan ingen lera i MC efter Biomes-uppdateringen. VILL JU HA TEGEL JU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Spelar Star Ocean och Minecraft och så. Skoj, men jag hittar fan ingen lera i MC efter Biomes-uppdateringen. VILL JU HA TEGEL JU Samma problem. har letat i ett antal timmar nu men hittar ingenting :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Har klarat 100% på Undead Nightmare. Har installerat Fable 2 på hårddisken och jag ska spela det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Går skitbra i Minecraft. Hittar guld som utav bara fan, fast lera är det fortfarande ont om. Eller ja, jag har inte hittat någon alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Bygger en berg-o-dalbana i Minecraft, från min Spawn-point till mitt hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Kollat på massa Minecraft-videos, ser bra ut! Ska strax ut till en kompis! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Lirat en del HAWX i dag,underhållande men blir lite lack på att Saab 37 Viggen bara finns i PS3/Xbox versionen "European Assault." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Kollat på massa Minecraft-videos, ser bra ut! Ska strax ut till en kompis! :D Vare inte du som sa att minecraft var dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.