kattus Skrivet 4 November 2010 Rapport Skrivet 4 November 2010 JÄVLAJÄVLABAJS!!!!!!!!! FANFANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN1 veckas ban- nej justja, detta är inte existenz...Men caps lock är inte nödvändigt. OnT: Hammrar sönder tangentbord och gråter. Den här datorn laggar på minecraft och CS Source funkar inte :( Någon som kan vara snäll o köpa denna åt mig så jag kan använda min egna dator? :unsure: Citera
Simple Skrivet 4 November 2010 Rapport Skrivet 4 November 2010 Börjat om på San Andreas,fy fan vad det väcker minnen -_-Jag hittar inte mitt )': En ny omgång Fallout 3 på very hard är i full gång. Citera
Batteryz Skrivet 4 November 2010 Rapport Skrivet 4 November 2010 Hackar diamonds, pwnar creepers alltså som vanligt. Citera
Fruktnystan Skrivet 4 November 2010 Rapport Skrivet 4 November 2010 Spelar Star Ocean och Minecraft och så. Skoj, men jag hittar fan ingen lera i MC efter Biomes-uppdateringen. VILL JU HA TEGEL JU Citera
Kuddie Skrivet 4 November 2010 Rapport Skrivet 4 November 2010 Spelar Star Ocean och Minecraft och så. Skoj, men jag hittar fan ingen lera i MC efter Biomes-uppdateringen. VILL JU HA TEGEL JU Samma problem. har letat i ett antal timmar nu men hittar ingenting :/ Citera
360Xbox Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Har klarat 100% på Undead Nightmare. Har installerat Fable 2 på hårddisken och jag ska spela det nu. Citera
Fruktnystan Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Går skitbra i Minecraft. Hittar guld som utav bara fan, fast lera är det fortfarande ont om. Eller ja, jag har inte hittat någon alls. Citera
Vega Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Bygger en berg-o-dalbana i Minecraft, från min Spawn-point till mitt hus. Citera
Rammus Skrivet 5 November 2010 Rapport Skrivet 5 November 2010 Kollat på massa Minecraft-videos, ser bra ut! Ska strax ut till en kompis! :D Citera
Northwest Skrivet 6 November 2010 Rapport Skrivet 6 November 2010 Lirat en del HAWX i dag,underhållande men blir lite lack på att Saab 37 Viggen bara finns i PS3/Xbox versionen "European Assault." Citera
eXtremE Skrivet 6 November 2010 Rapport Skrivet 6 November 2010 Kollat på massa Minecraft-videos, ser bra ut! Ska strax ut till en kompis! :D Vare inte du som sa att minecraft var dåligt? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.