Linnin Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld? -- Spelar klassikern Plants vs. Zoombies gratis på Big Fish Games websida!! LOVE IT :-D !! -- Jag har spelat massor av spel gratis där (bigfishgames.se / .com), fattar inte att man får spela så många spel gratis men jag ska inte propsa på att få betala :D Ha en bra dag, själv är jag insnöad (på riktigt! typ en meter kom idag!) och det är jättemysigt att bara spela spel. /Linda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld? -- Spelar klassikern Plants vs. Zoombies gratis på Big Fish Games websida!! LOVE IT :-D !! -- Jag har spelat massor av spel gratis där (bigfishgames.se / .com), fattar inte att man får spela så många spel gratis men jag ska inte propsa på att få betala :D Ha en bra dag, själv är jag insnöad (på riktigt! typ en meter kom idag!) och det är jättemysigt att bara spela spel. /LindaOfftopic: Luktar reklam här :unsure: Ontopic: Jag kör san andreas multiplayer med några polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Laddar ner poker night at the inventory. Det var ju så billigt så jag tänkte att man måste ju ge sig själv en tidig julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Jag hjälper min brorsa med att få en sparning på Zelda Spirit Tracks :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 World of Warcraft Går inge bra, failar med en quest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 MEN FUCKING SHIT, nu var jag då rätt nära en FC av Mercyful Fate. Det hade då vart nåt. FC'ade alla solon, men hade några dumma slarvmisstag, eftersom låtjäveln är så varierad. Fast jag kan ta den om jag bara försöker, och slutar choke'a hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Virtua Cop på PS2. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Yes! Äntligen klarade jag level ett "Gangsta Bang" på GTA :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Spelade nyss en sniperlobby på MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Spelade nyss en sniperlobby på MW2 Så du e avbannad nu? OnT: Går upp i lvl på Black Ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Köpte Dark messiah might and magic, resident evil 5 och Mass effect 2 till pc idag alltihop för bara 329 kr. =) Körde lite resident evil först och sitter nu och installerar mass effect 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 30% Battle Trophies i Star Ocean. Kan nog komma upp i 40% om jag sitter uppe och grindar saker hela natten. Låter bra. 81 spelade timmar hittills, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.