Rammus Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 MW2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Sightread FC. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Jag rockar loss i Guitar Hero World Tour med min kompis som har det spelet. Jag suger på trummor dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Jag borde bli glad över att du för en gångs skull har identifierat ett bra (fantastiskt bra) spel, men jag känner bara fasa inför vad som komma skall. Hur som helst, guldstjärnor på Roundabout, även om ingen fattar hur svår den låten är xC Fast rolig som satan att spela.Been there bro. Jag vet exakt hur svårt det är, är bara inte lika bra som dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Left 4 dead 2, någon som e på?dator? jag är på! men min dator kan stängas av när jag kör, men det är inte ofta den gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Kört på KawaiiNekos Minecraft server typ hela dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Minecraft~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 klarade av sista bossen i super mario galaxy 2 äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Skjuter ner wookies, dampar på wookies, spelar som en wookie i battlefield bad company 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) Går igenom alla låtar i RB3 och försöker få Expert Vocals FC på alla. In the Meantime kan dra åt helvete :C Redigerat 13 Januari 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Servern ligger nere tack vare nya updaten, väntar på att notch lägger upp ett nytt hosting program och att hey0 fixar update på sin mod, eller att den gamla funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) Servern ligger nere tack vare PÅ GRUND AV nya updaten, väntar på att notch lägger upp ett nytt hosting program och att hey0 fixar update på sin mod, eller att den gamla funkar.Gör om, gör rätt. Klarade precis Dyer's Eve på experttrummor (fem stjärnor, typ 585k) utan att pausa låtenen enda gång. Låter det lätt? Ojojoj, om ni bara visste hur vansinnigt utmattade den är.Fast rolig som fan. Redigerat 13 Januari 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.