Darkdevil Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 New Vegas på Hardcore Mode. Fy fan vad roligt detta är.FFFFFUUUU- påbörjade mitt fjärde genomlir, och som vanligt pussyade jag ur på hardcore mode, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Det märks ju knappt någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Då har du inte spelat det. Att behöva äta, dricka och sova är av någon sjuk anledning roligt i detta spel, även om Hardcore är drygt i t.ex. det att det är svårt att hela brutna ben, och att ammo faktiskt väger något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Då har du inte spelat det. Att behöva äta, dricka och sova är av någon sjuk anledning roligti detta spel, även om Hardcore är drygt i t.ex. det att det är svårt att hela brutna ben, och att ammo faktiskt väger något.Man har ju inte direkt någon brist på mat och vatten och jag har aldrig haft problem med att min ammo väger för mycket. Den enda riktiga skillnaden är stimpacks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Man har ju inte direkt någon brist på mat och vatten och jag har aldrig haft problem med att min ammo väger för mycket. Den enda riktiga skillnaden är stimpacks.Man måste ständigt bära med sig mat och dryck, och det tar upp en jävla massa inventory space :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaXnMoDzFTW Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 (redigerat) SnD på Mw2 :visslar: :P Redigerat 22 Januari 2011 av HaXnMoDzFTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Spelade lite Halo 2. Installerar även BioShock på steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Började på andra episoden av Alan Wake, fantastiskt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Jag spelar Little Big Planet på PS3! Jag håller på och bygger en egen bana, ska publiera den när den är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Bygger random stuff på gmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Spelar gears of war 2 som jag lånat av en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Dampar på alla hackers i CSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.