Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Känns verkligen som att aktiviteten i tråden har minskat drastiskt sedan Fuska flyttade tråden till det här stället vilket i mitt tycke var ganska idiotiskt.

Håller verkligen med.

 

Försöker få 3 stjärnor på "Shock & Awe Extreme" på Arkham Asylum. Om jag klarar det så kommer jag få 2 achievements (75G + 50G). Jag kommer då ha klarat 100% på det.

Men såklart så ska det vara helt jävla omöjligt. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller verkligen med.

 

Försöker få 3 stjärnor på "Shock & Awe Extreme" på Arkham Asylum. Om jag klarar det så kommer jag få 2 achievements (75G + 50G). Jag kommer då ha klarat 100% på det.

Men såklart så ska det vara helt jävla omöjligt. :angry:

Japp. Helt jävla omöjligt är exakt vad det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Försöker få 3 stjärnor på "Shock & Awe Extreme" på Arkham Asylum. Om jag klarar det så kommer jag få 2 achievements (75G + 50G). Jag kommer då ha klarat 100% på det.

Men såklart så ska det vara helt jävla omöjligt. :angry:

Herregud, jag klarade det.

Fick sista stjärnan som behövs, 950/1000G nu. Behöver bara spelar igenom Arkham Asylum på Hard så har jag 1000G.

Så just nu håller jag på att spela igenom det på Hard, det är inte så svårt i jämförelse med Medium.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Levlar i black ops.

Gick upp i andra prestiege idag tack vare dubbla expen och ligger just nu på lvl 28.

Spelade lite tdm och lyckades få denna score med famas som vapen och spy plane, care package och den automatiserade helicoptern (vette fan vad den heter) som killstreaks.

 

Typ det bästa jag fått på ett tag.

 

Fortsate sedan med capture the flag för att få mer exp och för att låsa upp marathon pro. (idiotiskt att man måste spela just capture the flag för att låsa upp den, hatar ctp).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...