Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Till en början kommer du bli små rädd, men förvånar mig inte om du sitter i ett hörn på toan sen och grinar av rädsla.

Haha, spelade igenom första delen (Old Archives om jag inte minns fel) och kom till någon sorts stor hall med många gångar, gick in i Archives och mötte för första gången ett monster.. Tog mig ut igen därifrån och efter det tyckte jag att det var lämpligt med en liten paus, ska snart fortsätta... Redigerat av Collez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Far Cry 2 är ett långt spel men nu börjar jag närma mig slutet. Far Cry 2 är ett upptäckar spel. Ett utforskarspel. Man upptäcker nya saker varje gång man spelar vilket är riktigt positivt. Men man upptäcker även saker som är dåliga minst en gång varje spelsession.

 

Nu senast t.ex. Jag skulle fly från ett fiendeläger då jag precis mördat två ledare, tar flykten i en båt, jag är på väg ifrån lägret, jag har lyckats, men icke! Istället upptäcker jag att jag har två fiende båtar bakom mig som skjuter på mig och min båt tar väldigt enkelt skada. Jag kan inte skjuta ner dom med det fastmonterade maskingevär båten har då det inte kan vända sig i 360 grader. Jag kan heller inte skjuta samtidigt som jag styr båten. Det enda jag kan göra är att hoppa av båten, simma i land för att sedan skjuta ner fienderna, vilket inte går då det är en bit till land och jag blir givetvis själv nedskjuten medan jag simmade på väg in till land.

 

 

Just sånna här moment gör att jag bara stänger av min 360 av ren frustration och gör någonting annat....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Försökte köra lite minecraft men ser inte meningen med det hela. Det blir typ alltid samma sak som ska göras.

1 hugg ner träd för att göra plankor för att göra tools

2 leta coal

3 leta iron

4 leta diamond

5 bygga något

6 ???

 

Det händer ju inget efter det.

Nä minecraft är nog inget för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...