Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Klarade just ut Lara Croft and the Guardian of Light.

Låste upp båda Avatar Awards när jag klarade ut det och har 175/200G på det.

Det enda jag behöver göra nu är att låsa upp alla Relics, vapen osv.

 

Riktigt bra spel.

 

Fick också 1000/1000G på Amped 3, som jag har haft i över 3 år och var det 4:e spelet jag köpte till 360.

Ganska jobbigt vare.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt slowplayande av The Club slutade faktiskt med att jag satt 2 timmar i sträck med det och beslöt mig för att klara av hela spelet. Nötade igenom det och hade det lite svettigt på en del banor men fick aldrig nog och gav aldrig upp. Det var definitivt inte det svåraste spelet jag spelat. Men The Club är ett highscore-spel som ska nötas om och om igen om man vill nå toppen. Vilket jag inte vill. Nu har jag testat på The Club och spelet kommer finnas kvar i min samling och det finns höga chanser att jag plockar upp det snart igen och försöker knäcka lite achievements och highscore.

 

Killen heter killen.

 

The Club har brister, absolut. Kontrollen är ganska bökig och stel, vapenarsenalen är väldigt trist och ljudeffekterna är rentav kassa.

 

Men jag förlåter The Club och berömmer spelet istället för dess kreativitet och uppvisande av vad man också kan göra med ett shooter-spel.

 

 

Det tog mig ca 3,5 timmar att spela igenom alla banor och vill man ha mer av det finns det en hel del andra grejer att låsa upp. Var inte rädda för att testa lite daterade spel som The Club.

 

7/10

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...