Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Skrivet igår.

 

Klockan tickar en minut över tolv! Det betyder att nattbloggingen drar igång. Anyways.

 

Testade precis ett spel som inte direkt är min kopp te vanligtvis men Islands of Wakfu har sådan myskänsla att man nästan blir lite kär. Musiken är och grafiken är riktigt vacker.

 

Eftersom min TV har fått riktigt flipp eller helt enkelt bara är gammal så är min bild såpass kass att jag knappt kan se text i spel, inte när det är mindre text i alla fall. Extremt störande då det hindrar mig från att köpa ett spel som detta för jag inte kan läsa texten. Har försökt förgäves att ändra detta men det går bara inte. Min TV har en del år på nacken och ska förhoppningsvis inom kort bytas.

 

Testade även Yar's revenge precis som också var ett mysigt färgrikt arcade-spel. Ska faktiskt ge denna typen av spel lite mer utrymme i fortsättningen. Yar's Revenge och Islands of Wakfu rekommenderas baserat på det lilla jag testade! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lirar The Saboteur, och stör mig på att folk dör för att man råkar landa på dem när man hoppar. Som t.ex när jag hängde i en fönsterkarm (Var inte ens högt upp) och släppte så kom det en budbärare out of fucking nowhere och ställde sig under mig så jag landade på han, så fanskapet dog. Sen så har man landat i skallen på ett antal när man har leapat ut från hustak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kört igenom Portal 2, holy fucking shit säger jag bara. Om ni gillade "mystiken" kring hela Aperture i ettan, ville veta mer och inte bara spelade för alla puzzles så måste ni testa Portal 2 om ni inte redan gjort. Jävlar vad bra det va!

Redigerat av Collez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...