ImCasualGamer Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Gjort ett nytt xboxlive acc bara för att kunna få 1 månads gratis guld trial. Så har typ spelat rdr online hela helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Har bokat L.A. Noire, funderar även på att köpa nya Mortal Kombat. Har spelat Rdr under helgen för det har varit 3x XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 (redigerat) Har köpt Mortal Kombat nu, älskar Story Mode och alla andra modes. Multiplayern kan vara frustrerande. EDIT: Går rätt bra på Mortal Kombat. Mileena och Sheeva är mina favorit karaktärer hitills. Redigerat 12 Maj 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Kaozar runt i GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Har lirat lite Brink som anlände i brevlådan idag, lirade lite campaign och försökte mig på challenges. Challenges var dock idiotsvåra i solo-mode eftersom hela motståndarlaget campar runt knuten vid objectives, medan ens eget lag campar en bra jävla bit därifrån och "täcker" en. Självklart så är jag även den enda i min vänskapskrets som har spelet så någon hjälp därifrån är ju inte att räkna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Fan vad inaktiv den här tråden är. OnT: Kommer få L.A. Noire imorn, längtar som fan. Annars har jag spelar Mortal Kombat, försöker göra alla fatalities. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Ska köpa DiRT3 på release eller förboka (släpps nästa vecka) Annars så ba lirar jag TF2, Bad Company 2 och Alien Swarm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Final Fantasy XIII. Blandade känslor om detta, men på det stora hela är det väl rätt bra skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Fick L.A. Noire idag. :D Just nu laddar jag ner "The Naked City Vice Case and The Badage Pursuit Challenges" förhandsboknings DLC'n. Sen ska jag nog installera alla 3 skivor som man får med, sen blir det att spela. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Laddar ner Dirt 3. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Väntar på att mitt Portal 2 ska komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 (redigerat) Äntligen 999 revives med Sarah i Star Ocean 4, vilket betyder att jag har 704/900 Battle Trophies nu, efter 241 timmar. Det är bara att köra på, antar jag. Lär väl börja grinda Edge och Arumats 30,000 kills vardera snart nog också... Redigerat 28 Maj 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.