PussyCat Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Klarade igår ut första portal och ska ta upp version 2 då jag har tid. @Moose Tack för recensionen, har funderat på att införskaffa. Vet dock att det aldrig kommer att överträffa N64s version, men du gav mig en klarare bild av det hela ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 (redigerat) Köpte Crysis 1 till 360 på Games on Demand för nån dag sedan eftersom min dator inte klarar det så bra. Tycker verkligen om det, klarade ut det idag. Ska bara spela igenom det på Delta så har jag 1000G på det. B) Klarade också ut Gears of War 3 idag, skitbra spel. Online är bäst. Redigerat 9 Oktober 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 (redigerat) Satt i nån timme för att ladda ner och installera Elder Scrolls IV och satt sedan ytterligare timme för att hitta mods jag haft förut till spelet. Men efter det fick jag äntligen smyga omkring i skogarna i Cyrodiil, i försök att fälla ett par rådjur och veja för förekommande banditer. Mainquest, vad är det? Här är det roleplayet som gäller! Redigerat 14 Oktober 2011 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Hugger huvudena av några slags indianer i Dead Island. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Jag spelar Oblivion just nu, har inte kommit så långt dock, jag har precis fått en amulett av Uriel... Dax att spela lite Oblivion innan Skyrim kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Spelade mw2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Spelade mw2.This. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 @ PussyCat: Jag rekommenderar varmt "flash maps" för Portal 1. De är sjukt najs och betydligt svårare än de riktiga banorna i Portal. Har visserligen inte kört Portal 2 och du kanske hellre går vidare till det. OnT: Odlar hemp i Minecraft like a boss. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 @Dave Jaså, vart får jag tag på det ? Nej, spelade faktiskt ut Portal 2 direkt efteråt, köpte 1an för att fatta 2ans story.. (Köpte 2an först) >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 @Dave Jaså, vart får jag tag på det ? Nej, spelade faktiskt ut Portal 2 direkt efteråt, köpte 1an för att fatta 2ans story.. (Köpte 2an först) ><http://portalmaps.wecreatestuff.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Satt i nån timme för att ladda ner och installera Elder Scrolls IV och satt sedan ytterligare timme för att hitta mods jag haft förut till spelet. Men efter det fick jag äntligen smyga omkring i skogarna i Cyrodiil, i försök att fälla ett par rådjur och veja för förekommande banditer. Mainquest, vad är det?Här är det roleplayet som gäller!Bara för det måste jag nog nästan börja spela lite Oblivion nu innan Skyrim släpps ;D Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 http://portalmaps.wecreatestuff.com/"Custom maps" helt enkelt ? Som på L4D2 m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.