Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

@Moose: Är det som Army of Two fast sämre ?

 

Försöker leta malariamedicin i Afrika. (Far Cry 2)

 

Nej inte som Army of Two. Snarare som ett aningen mer avancerat Team Fortress.

 

@TheMoose: Har spelat det hos en kompis, gillade det inte så mycket. Det roliga var att han köpte det istället för Portal 2. :o

Spelar väldigt mycket CSS just nu, spelar bara zombie mode.

Nä jag gillar inte heller det så väldigt mycket.

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uppehållsväder for now men regnet kommer väll när som helst. Det får mig att sitta inne och testa Bastion. Spelet jag läst och hört en hel del om. Mest p.g.a en av skaparna Greg Kasavin som gett mig mycket underhållning via Gamespot och Giantbomb. Kort och gott kan jag känna att det är ett mysigt och förmodligen ett prisvärt spel. Kommer förmodligen ej köpa det just nu då jag har andra projekt för mig. Bastion är fräscht, nytänkande o snyggt! Berättarrösten är ganska awesome dessutom.

 

 

Väl mött!

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tar mig an Halo Reach igen, 8:e uppdraget och jag undrar om jag inte kan springa i mål redan inatt.

 

Tar mig igenom det långa helikopter uppdraget. Resolut, dog få gånger. Typiskt Halo A till B, men jag gillar det!

 

Mitt Halo reach spelande fortsätter på Xbox Live

 

Klockan närmar sig 02.00 och en ståtlig Pillar of Autumn glider förbi bredvid eftertexterna i Halo Reach. Jag har spelat igenom alla Halo spel förutom Halo Wars. Det finns egentligen ingen serie som Halo som konstant levererar fantastiska fps upplevelser. Inget spel i serien är dåligt. Det är en speciell och unik känsla att varje gång döda en brute eller en elite, det är få spel som ger mig den tillfredsställelse som det gör i Halo, att ha ihjäl en fiende. Det krävs list, styrka och kreativitet.

 

Brutes är en av de roligaste fiender att ha emot sig i ett spel, bottom line.

 

Halo Reach bevisar att ingen kan klå Bungie.

 

Och mitt i skrivande stund sker precis det som jag trodde skulle hända. Utan att spoila för mycket låter jag ordet "Överlev" summera slutet.

 

9/10

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...