Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

På senaste har jag myst ner mig i min Playstation 2 hörna och spelat igenom ett spel vid namn The Bouncer. För er som aldrig hört talas om spelet så har ni inte direkt missat något. The Bouncer är från 2000, 11 år på nacken men vinner ingen sympati fån mig ändå.

 

Spelet tog mig en och en halvtimme att spela ut och jag spenderade nog mer tid med att titta på cutscenes att att faktiskt spela med vad som kändes som en urkass Tekken kopierad spelkontroll och grafik. Man spelar som en dörrvakr och en tjej på krogen man jobbar på blir kidnappad av badguys och en och en halvtimme senare har du henne i dina armar igen.

 

 

Plockade upp Scribblenauts som stått och dammat i ett halvår. Klarade ut alla återstående pussel jag hade kvar från värld 8 till 10. Jag jag kollade på en walkthrough.

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den första nya planeten vid namn Juraika besöks nu i Rogue Galaxy. Det är en planet med kvavt syre och täta djunglar. Insekts liknande varelser tas spontant an så fort dessa dyker upp. Djungeln blir tätare och tätare i jakten på s.k firefruit som behövs som bränsle för den kraschade farkosten mitt team färdats i. Uppdraget och målet är att komma till Burkaqua Village för att komma åt firefruits där även hotfulla infödingar sägs hålla till.

 

Resan dit fortsätter samtidigt som vi stöter på spelets andra boss, Mud Whooper. Fick ner rackarn på tredje försöket efter att ha insett hur mycket skada Lilika Rhyza pilbåge gör på avstånd.

 

Lilika Rhyza som ansluter precis innan Mud Whoopern bemöts

 

Natten är ung och jag ger mig inte förrän jag tagit mig ut ur djungeln! På återseende. [smile]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...