WASD Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Nexuiz är ett kul spel till Linux också. :)Provade det för länge sen. Jag hittade http://dtrt.org/ul/pub/linux-lan/ och testade några spel där och har nu fastnat vid Warsow. Det är just hastigheten i Warsow som jag gillar och kanske futuristiska miljön. Har Nexuiz något sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Spelar Heroes 5. o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Provade det för länge sen. Jag hittade http://dtrt.org/ul/pub/linux-lan/ och testade några spel där och har nu fastnat vid Warsow. Det är just hastigheten i Warsow som jag gillar och kanske futuristiska miljön. Har Nexuiz något sådant?Nexuiz har mycket sådant, om du kör på en CTF-server med grappling hook på. :D Så jävla kul och fast-paced. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Jasså grappling hook gillar jag från teeworlds =D Jag tar och provar det nån gång då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Stampar goombas inälvor till oigenkännlighet i det fruktansvärt våldsamma spelet Super Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Försöker halvhjärtat speedrunna Ocarina of Time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Kör tank med en polare på BF3. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Lirar BF3 igen då jag har en dator som faktiskt går att spela på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Spränger folk till smådelar i det oerhört otecknade spelet team fortress 2. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Programmerar på nästa stora WASD spel som kanske inte kommer ha WASD i titeln då jag jobbar med en klasskamrat som helst inte vill det :( https://github.com/WASDi/BigGameProject Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 Lanar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 Har fixat VBA igen och nyss börjat med Leaf Green, levlar Pikachu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.