Layton Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Smyger omkring i massa onödigt läskig grotta i Oblivion (alltså spelet, men jag är i Cyrodiil.) Därinne slaktar jag massa banditer Min brorsa fattar inte hur jag vågar, men jag är så nyfiken :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Enat Tyskland i Victoria II B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Försöker få full fame i Red Dead Redemption. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Minecraft~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Drar igenom "Äventyr bland dinosaurier",fy fan vilka minnen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Drar igenom "Äventyr bland dinosaurier",fy fan vilka minnen :)Är det det där med 3D-glasögon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Drar igenom "Äventyr bland dinosaurier",fy fan vilka minnen :)Fan, nästan glömt bort helt och hållet. Nostalgi! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Lyssnar på . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Hittade mitt gamla nds "phat". I satt Pokemon Pearl och Pokemon Emerald. Nostalgitripp till max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 15 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2012 Spelar om starcraft 2 kampanjen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2012 Har snart klarat 100% på Red Dead. :o Behöver bara göra Master Hunter challenges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2012 Någon som vill köra Rage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.