Draghguggwhor Skrivet 11 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 Ska vi spela ihop om jag hostar en server?visst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 Blir irriterad för att Technic Pack i minecraft är komplicerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 Har precis nått Lascarde Skywalk i Arc Rise Fantasia, segt eftersom jag måste grinda några lvls igen. Bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 11 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 Jag håller på att bygga en rätt mastig spleef-arena på vår minecraftserver. På Survival Mode, mind you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Bygger tågbanor i OpenTTD. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Bygger tågbanor i OpenTTD. :)Kom in på skype om du vill köra online. Om du hinner bygga upp något stort är det bara tråkigt när du måste börja om online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Spelade just lite TTT på Gmod. Nu gick det bra i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 lvl upp i mw3 online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Åker mot outset island i Zelda ww Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Spelar lite hederligt CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Kört ut Portal 2 för typ fjärde/femte gången, Tog mig runt 5 timmar. Kan inte säga annat än att Valve gör de bästa spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Kört ut Portal 2 för typ fjärde/femte gången, Tog mig runt 5 timmar. Kan inte säga annat än att Valve gör de bästa spelen.Oh, klarade just ut det för första gången faktiskt. Riktigt bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.