ArcticEmpire Skrivet 9 April 2014 Rapport Dela Skrivet 9 April 2014 Divisions- eller levelrank?Behöver bara 4IP kvar innan jag har köpt de runor jag behöver, samt insåg att det är väldigt lätt att vända en lol-match.Herregud självklart division! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 April 2014 Rapport Dela Skrivet 9 April 2014 Förlorade precis ett promotion game i LoL. Så måste vinna 2 i rad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 April 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2014 Spelar det extremt beroendeframkallande Advance Wars på Wii U. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 April 2014 Rapport Dela Skrivet 17 April 2014 Man tycker ju att folk bör ha lärt sig hur man spelar BF3 efter 2½ år, men nä, jag ska alltid behöva trycka upp laget för att de ska förstå att försvar inte är det bästa anfallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 17 April 2014 Rapport Dela Skrivet 17 April 2014 Förlorade nyss en ranked 3v3 med mer kills än motståndarna, trist ap carry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 April 2014 Rapport Dela Skrivet 19 April 2014 Försöker få så många assignments som möjligt gjorda i BF3. En var där jag skulle få en 350 meter headshot med L96. Får en 491 meters headshot med JNG-90. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2014 Rockade loss för hårt i Rock Band 3 så att min trumpedal gick sönder.Vila i frid min kära pedal. 2008 - 2014 (Dock så fungerar den fortfarande om man håller ner bakdelen av den med hälen och stampar med framsidan av foten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 14 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2014 (redigerat) Testar att slå mitt rekord i AP stacks. Redigerat 14 Maj 2014 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2014 (redigerat) Fick reda på att min dator klarar BF3, och insåg sedan hur värdelös jag är på PC. Redigerat 31 Maj 2014 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 31 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2014 Aktiverar alla mina EA spel i Origin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Juni 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2014 Dödar steampunk-nazis i Wolfenstein: The New Order! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Juni 2014 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2014 Pangar geths i Mass Effect Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.